Top weekend achter de rug! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu Top weekend achter de rug! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu

Top weekend achter de rug!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

Dag allemaal,

Goed om te horen dat iedereen zo aan het genieten is van de vakantie! Ben inderdaad erg benieuwd naar alle verhalen! :)
Hier is het inmiddels ook weer maandag, de eerste werkdag van de week zit er gelukkig weer op! Nooit lekker om op maandag om 7.00uur je bed uit te komen. Maar het is voor een goed doel he! :)
Afgelopen weekend was echt top! Vrijdag zijn we met z'n allen weer eens lekker naar het casino geweest (en gewonnen!) en daarna op stap! Was echt een top avond! Zaterdag had Ilja voor zijn verjaardag een boottrip geregeld. We gingen met z'n allen naar Braamspunt varen, daar lekker in de zon gelegen en gezwommen. Boottocht was ook al super, dolfijnen etc. gezien! 's avonds gezellig uit eten geweest en gisteren zijn we met de meiden en Fani naar de Mall geweest om even flink inkopen te doen! was ook erg leuk!
Dat was het voor nu,
Fijne avond en tot gauw!
Bigi brasa

• 25 Juli 2006 - 07:14

Joost:

je hebt het weer goed voor elkaar zo te zien......

KUS JOOST

• 26 Juli 2006 - 14:15

Majan:

IngeL!
    Wat houd je ons toch goed op de hoogtee :) hihi.. zorg dat je alle vakantieverhalen nog te horen krijgt hoor ;)
    xxxxxxxxxxxx

• 26 Juli 2006 - 15:01

Stefanie:

nou inge je hebt t daar goed voor elkaar lees ik wel weer :D ik ben gewoon jaloers! lekker zo op een bootje wat dolfijne kijken en wat zwemme;)
    leuk om dat zo te leze!
    Kus stef

• 27 Juli 2006 - 20:03

Kaat:

Hey Surinamer!
    Fijn dat je het nog zo naar je zin hebt! Gister een reisprogramma over suriname gezien..liep wel een beetje groen aan hoor.. jij boft maar!!
    Tot 1 sep,kijk er al naar uit! Dikke zoen

• 29 Juli 2006 - 21:20

Lize:

he lieve inge.. was maandag op de kermis in tilburg en kwam lenny tegen heel leuk om haar even te zien ! ga morgennacht op vakantie met gérard naar frankrijk, pakken de auto en gaan surfen in zuid-west frankrijk haha heel grappig ! vind het niet erg dat je al zo snel terug komt, heb zin in de verhalen !!
    dikke kussen lieverd geniet nog van je laatste weken, liefs lize

• 08 Augustus 2006 - 18:41

Venray:

Ha Inge, zo te lezen gaat het wel super daar. Wij zijn net terug van onze vakantie. Daar was het ook mooi, maar niet zo als daar denk ik. De foto's die ik gezien heb van Suriname waren heel mooi. Over een paar weken zien we natuurlijk de rest van de foto's. Nog heel veel groetjes en geniet nog van de laatste weekjes.