Time flies! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu

Time flies!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

Zo, weer eens tijd voor een berichtje!
Hier in Switi Sranan gaat alles nog prima.
Inmiddels zijn we met mijn stage naar een ander pand gegaan, iets verderop in de straat. Het is echt heel mooi geworden..Nog maar 5 weekjes stage en dan zit dat er voor mij ook alweer op. Ik ga er nog steeds gewoon van uit dat ik 1 september terug kom, aangezien het me echt niet lukt om mijn ticket te verzetten. Niet te geloven hoe snel alles gaat, over 6,5 week zit ik weer in Nederland! Zo raar lijkt me..maargoed, nu nog maar even van dit alles genieten, wat me overigens aardig lukt.
Afgelopen weekend lekker met een paar naar White Beach geweest, heerlijk in de zon gelegen en gezwommen! Het goede weer is dan nu ook eindelijk in Suriname gekomen! Heb het idee dat de regentijd nu echt over is! Heerlijk!
Verder is iedereen natuurlijk lekker vakantie aan het vieren in Holland! Hoop voor jullie dat het daar ook een beetje mooi weer is! Wel zo sociaal!
Lekker genoten in Rimini kippies? Vast wel toch?!
Ik ga nu weer stoppen, ga zo naar mn salsa-les! (jaja, moest er dan toch ook echt een keer aan geloven, maar het is echt super leuk! )
Tot later lieve mensen!
Hele dikke knuffel

  • 17 Juli 2006 - 22:28

    Angélique:

    White beach is toch wel wat beter dan die plassen hier in nederland! Ik ben blij dat ik er ook van heb mogen genieten..

    Geniet nog maar op en top en ik lees het allemaal nog wel.

    kusjes!

  • 18 Juli 2006 - 11:41

    Stef:

    hey sissepetis!
    ja woei hier is t nu ook lekker warm eindelijk :) zo begin 30 grade! ja je geloof t bijna niet he hahah maar t is echt waar;)
    de rest vd meide zit in Rimini, denk dat t daar ook wel lekker is!
    Nou geniet nog eve van die paar weekjes daar he:D
    kus stefanie

  • 18 Juli 2006 - 12:50

    Lynn:

    HEY SUPER LIEVE CHICK!!

    wat moet jij het daar ontzettend vet hebben :) ik zou graag ffkes overvliegen om te kijken wat je daar allemaal uitspookt :) ik ben blij dat je het naar je zin hebt en hoop je snel te zien wanneer je thuis bent !!

    dag lieve schat en geniet er van!!

    KUSS Lynn!!

  • 18 Juli 2006 - 17:37

    Nicole:

    Heej nichtje,

    Wat heb je het slecht he!? hahaha... Heerlijk van genieten, want inderdaad, voor je het weet ben je weer in het saaie nederland. (maar wel weer lekker bij ons)
    Ik ben ook aan het aftellen naar mijn vakantie, nog 2 weken en 3 dagen werken! bah, bah.. Heb echt geen zin meer, ben aan vakantie toe!!
    Ben nu ook heerlijk aan het werk.

    Lief nichtje, ik ga maar weer verder met werken! Tot snel weer en ik denk aan je he!!

    Dikke x van je grote nicht!

  • 20 Juli 2006 - 18:20

    VENRAY:

    zo te lezen gaat alles super goed. Nog even en 't is weer voorbij. Onze vakantie begint ook bijna.Het is hier heel warm,misschien nog wel warmer als in Suriname.
    Geniet nog van de komende weekjes daar en weer tot gauw. Groetjes Annie en Leo

  • 23 Juli 2006 - 19:28

    Liekss:

    JOOOW lieve ing....
    hoe vet is salsa-les!! zou ik zo ff voor overkomen!! hihihi

    Rimini was heel erg gaaf.. we hebben het heel erg leuk gehad.. we zijn alleen iets minder bruin dan we hadden gehoopt, ondanks als dat goede weer..

    Nog een paar weekjes en je bent weer terug!!! ik heb dr zin in..

    Dikke kus, do the fish en tot snel!!!!

    SMAK LIEKS

  • 24 Juli 2006 - 09:03

    Moniek:

    Heej lieve Inge,
    Leuk salsales! ;) De tijd gaat inderdaad heel snel ja. Rimini was erg leuk, die verhalen zul je vast nog horen. Nog veel plezier de laatste weken daar en tot snel!
    Dikke kus Mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2006

Dit was het dan...

24 Augustus 2006

Laatste week!!!

07 Augustus 2006

Weekend Botopasi

31 Juli 2006

Brownsberg

24 Juli 2006

Top weekend achter de rug!
Inge
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 23420

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: