Brownsberg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu Brownsberg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu

Brownsberg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

Weekend weer achter de rug, tijd voor een nieuw verhaal! Vrijdag avond een heerlijke cocktailavond gehad en vervolgens los gegaan in Starzz.
Gelukkig waren we al om half 5 thuis en hoefden we pas om 7 uur op te staan de volgende ochtend. Marjolein, Merel en ik hadden namelijk het briljante idee om naar Brownsberg te gaan zaterdag en zondag! Ik was er al weg geweest met papa en mama, maar aangezien toen het weer heel slecht was en we bijna niks konden zien, wilde ik nog wel een keer gaan.
Dus wij zaten lekker brak om half 8 sochtends te hobbelen op weg naar de berg.
Om 12 uur daar aangekomen even lekker gegeten en flink aan de wandel gegaan! Niet heel erg fijn als je de vorige nacht maar 2,5 uur geslapen hebt! Gelukkig was de stroom uitgevallen en moesten we het dus met een olielamp doen. Maar de sfeer was op en top! :)
De volgende dag weer een flinke wandeling van ongeveer 4 uur gemaakt naar het Stuwmeer. Lekker tot je knieen in de modder! Heerlijk..maar wel ontzettend gelachen! Gelukkig was de bootsman te laat en hebben we nog een uur moeten wachten, maar toen konden we eindelijk genieten van die mooie boottocht! Op de terugweg lekker geslapen (Op die hobbelweg!) Om 22.00uur waren we al weer in de stad en dook ik heel verstandig maar meteen mijn bedje in! :)
Dit was weer mijn weekend, is het in Nederland nog steeds zo warm?
Liefs uit Paramaribo

  • 31 Juli 2006 - 18:33

    Christie:

    Wat kan ik lekker met je verhalen meegenieten. Af en toe wat afzien, maar dan heb je ook wat.
    Het is in NL heerlijk zomer. Genieten is het voor ons (wat wil je met zo'n plonsbak in de tuin).
    Gras en onkruid groeit niet, zwemkleding als dagelijkse outfit(daar past veel van in 1 wasmachine)..kortom niet zo veel werk !!! (we vinden toch wel wat anders, om ons niet te hoeven vervelen). Veel vriendjes/dinnetjes over de vloer; meeëten, logeren ed. keigezellig! Deze week nog vakantie, dan een week HIEPHOI en dan mogen we weer.... Ik moet er nog niet aan denken.
    Geniet nog van je laatste maandje in Paramaribo !wat gaat het toch snel voorbij.
    Héééééééél veel groetjes (ook van de rest).

  • 01 Augustus 2006 - 18:54

    Lieks:

    Joow ing-L
    tis hier nu echt poepweer.. het heeft vdaag en gisteren al kei hard geregend en tis niet meer echt warm.. vooruitzichten zijn rond de 20 graden dus geniet nog maar ff in Paramaribo!!!

    nog precies en maand en ik kom je alweer ophalen ;)

    dikke smakkert!!!!

    do the fish ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2006

Dit was het dan...

24 Augustus 2006

Laatste week!!!

07 Augustus 2006

Weekend Botopasi

31 Juli 2006

Brownsberg

24 Juli 2006

Top weekend achter de rug!
Inge
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 23421

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: