Laatste week!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu Laatste week!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu

Laatste week!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Zo, mijn stage zit er op! Vrijdag mijn beoordeling gehad en die was ook prima. Heel bizar om nu niet meer standaard naar je werk te gaan 's ochtends. Maar wel lekker vakantie nu! Vrijdag ga ik met mijn baas en collega uiteten voor de laatste keer..dus dan is het echt over!
Afgelopen dinsdag is Lisanne dan gelukkig toch aangekomen in Suriname. Gezellig opgewacht op Zanderij.
Verder ben ik nu lekker van mijn vakantie aan het genieten nu..
Kan het echt niet geloven dat ik volgende week al in het vliegtuig zit! Zal wel ontzettend wennen zijn de eerste dagen, het is zo'n dubbel gevoel.
Maar wel super leuk om iedereen weer te zien!
Ik ga nog even extra genieten van al het moois hier (sta iedere dag rond half 9 op om nog langer te kunnen genieten) en dan ben ik over een weekje weer in nederland!
Bigi brasa uit het warme paramaribo

  • 24 Augustus 2006 - 20:33

    Marian:

    Ha die lieve meis,
    Jaja, time flies.
    Jij weer een hele ervaring rijker.
    Maar wij vinden t ook weer super dat t bijna 1 september is.
    Dus meis geniet er nog van,gezellie met Lisan en
    doei he,kuzzzz mams

  • 25 Augustus 2006 - 09:15

    Moniek:

    Hallo!
    Het lijkt me op het moment inderdaad een dubbel gevoel ja... Maar toch weer fijn om je bijna weer bij ons te hebben ;) Geniet er nog even lekker van daar, een goede reis alvast, goed uitkijken en tot snel.

    Liefs en een dikke kus,

    Mo

  • 26 Augustus 2006 - 11:42

    Goo:

    Lieve ing,
    geniet er idd nog maar even van! Het weer is hier echt niet zo fijn als daar waar jij nu bent :( Heb nu een weer dip, want kom net zelf ook terug uit t zonnige kos!
    Nou... tot heel heel snel... ben echt zo benieuwd om al die verhalen uit jouw mond te horen :)
    Hele dikke kus

  • 26 Augustus 2006 - 13:47

    Lieks:

    Heeeeeeeij Ing-L

    ik ben ook echt blij dat het bijna 1 september is.. ik zal je vanavond missen op m'n feestje maar ik zal er 1 op je drinken!!!!

    nog veel plezier daar!!!

    als het goed is kom ik je halen maar dan moet je wel op tijd komen anders moet ik weer naar school :s

    hele dikke knuffel en Kus,

    Lieks

  • 26 Augustus 2006 - 13:55

    Mauwd:

    Jooooooo inge!!
    oehhhhh bijna naar huis!!!!
    hoe is het daar samen met lisanne??
    ooooo 2 september kom ik ook :D

    kus maud

  • 26 Augustus 2006 - 16:35

    Majan:

    Lieve IngeL!!!
    Kan echt nii wachten om je weer te zien.. ben helaas stage aan t lopen dus kan je nii ophalen: maar.. zie je zaterdag hoor!! Leid Lisanne maar goed rond!!!

    Dikke kus
    Majan

  • 27 Augustus 2006 - 17:25

    Ilse:

    Heej allerliefste INGe!!!
    En jij hebt nu gewoon vakantie..pffffff belachelijk, wij moeten allemaal weer naar school....getsie....hehe ;) maarree geniet idd flink van je vakantie!!! de tijd vliegt hoor, voor je het weet ben je al weer thuis....
    Niet dat ik dat erg vind dan hoor ;) Zaterdag ben ik iig van de partij!!! =)
    tot dan!!!

    dikke vette zoen uit het natte nederland..

  • 28 Augustus 2006 - 15:08

    Stef:

    oeh gelukkig kom je snel terug!:D we misse je zo!
    tot snel sis xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2006

Dit was het dan...

24 Augustus 2006

Laatste week!!!

07 Augustus 2006

Weekend Botopasi

31 Juli 2006

Brownsberg

24 Juli 2006

Top weekend achter de rug!
Inge
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 23414

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: