Dit was het dan... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu Dit was het dan... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu

Dit was het dan...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

28 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Nou lieve mensen, dit is dan het laatste berichtje van mij vanuit het prachtige Suriname.

Zoals ik al eerder zei: de 5 maanden zijn voorbij gevlogen..

Ik wil nog graag alle lieve mensen bedanken voor hun steun. Alle kaartjes, mailtjes, berichtjes, telefoontjes en smsjes hebben me er echt doorheen gesleurd.
Het betekende heel veel voor mij om toch nog wat van anderen te horen, ook als je aan de andere kant van de oceaan zit. Dus...ontzettend bedankt.

Mijn tijd hier in Suriname zit erop. Ik ga met een heel dubbel gevoel naar huis. Het was echt een fantastische tijd die ik echt nooit meer zal vergeten en het is jammer dat daar nu een einde aan is gekomen, maar aan de andere kant weet ik ook dat het in Nederland straks ook weer geweldig is.

Ik ben in ieder geval erg blij dat ik in de moeilijke (begin)periode heb doorgezet want ik had dit voor geen goud willen missen! :)

Verder heb ik deze week heel veel lol gehad met Lisanne, erg gezellig allemaal..al is het voor haar natuurlijk ook nog ontzettend wennen..maar ik weet zeker dat ze het hier net zo geweldig gaat vinden als dat ik het hier heb gehad! :)
Het is zo'n geweldige ervaring geweest. Met mijn stage heb ik ontzettend veel van het land mogen zien wat erg indrukwekkend was en ik heb heel veel leuke mensen ontmoet hier.
Ik kan dus wel zeggen dat mijn tijd hier in Suriname meer dan geslaagd is en dat het een onvergetelijke ervaring is geweest!

Laatste dikke brasa vanuit Suriname...

  • 28 Augustus 2006 - 21:28

    Angélique:

    Ik zeg: tijd voor een Kriekje!!

  • 29 Augustus 2006 - 18:15

    Lieks:

    Heeij Ing,
    Geniet nog van je laatste dagen in Suri..
    ik moet nog even kijken of ik je akn komen halen op schiphol ivm school :S
    ik hoop wel dat ik kan komen, maar zaterdag kom ik in ieder geval naar je toe!!!

    dikke smakkert Lieks

  • 30 Augustus 2006 - 08:31

    Tante Net:

    hoi Inge.nou meid het zit er al weer op.we wensen je een hele goede reis naar huis.En hopen je gauw te zien.Groetjes van Oom gerard tante net en de rest van de fam.

  • 31 Augustus 2006 - 14:58

    Ilseee:

    heej Inge!
    Een hele goeie reis terug he!! Dat je weer heel mag landen, dat zou wel fijn zijn =)

    tot zaterdag!!!!
    liefs Ilse

  • 31 Augustus 2006 - 16:46

    Renee:

    hey schat
    pff morge alweer thuis blij da ik je weer zie wens je vast een hele goeie vlucht en tot zondag he ahha kuzz renee

  • 02 September 2006 - 08:47

    Marianne (van Tante Mien):

    Hallo Inge,

    Ik weet zeker dat je nog heel lang en vaak aan je tijd in Suriname zal terugdenken. Die ervaring pikken ze je nooit meer af.
    Heel veel succes met de rest van je studie!

  • 03 September 2006 - 12:17

    Kaat:

    lieve inge, heb genoten van al je verhalen! Hopelijk wen je weer snel aan Nederland! Ben benieuwd naar al je foto's! Liefs

  • 14 September 2006 - 18:42

    Majan:

    En nu ben je weer thuis ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2006

Dit was het dan...

24 Augustus 2006

Laatste week!!!

07 Augustus 2006

Weekend Botopasi

31 Juli 2006

Brownsberg

24 Juli 2006

Top weekend achter de rug!
Inge
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1847
Totaal aantal bezoekers 23414

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: