Dag lieve Len, Hallo lieve ouders! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu Dag lieve Len, Hallo lieve ouders! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu

Dag lieve Len, Hallo lieve ouders!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

15 Juni 2006 | Suriname, Paramaribo

Tja, er is een tijd van komen en een tijd van gaan... Gisteren hebben we Lenny uitgezwaaid op Zanderij. Gelukkig vond ze het super fijn om weer terug naar Nederland te gaan. Maar dan niet! Len, ik mis je nu al..het is zo stil zonder jou! Maar over 2 maanden gaan we lekker Kettelen! :)

Maar ook goed nieuws! Paps en mams komen dan eindelijk zondag op visite! Precies op het goede moment! Hebben al een leuke trip in de planning staan, dus het gaat helemaal goedkomen! Nu maar hopen dat de SLM een beetje meewerkt ;)

Verder heb ik het heel erg druk gehad de afgelopen weken: Mensen die naar huis gaan, verjaardagen en dan ook nog eens je stage tussendoor! Maar wel allemaal heel erg leuk hoor!
Dan het WK...Tja, dat gaat hier ook echt niet aan mijn neus voorbij hoor! Afgelopen zondag zaten we heerlijk om 10.00uur al aan het bier! Fijn hoor, tijdsverschil :) Maar ook hier zijn dus veel mensen oranje-gekleurd! Erg leuk allemaal!
Zaterdag krijgen we in huis 2 nieuwe meiden..ben benieuwd..Zit nu dus nog met 2 mannen!
Iedereen nogmaals bedankt voor de lading post! Kan het echt niet geloven dat ik nog steeds post krijg...zo lief! Op woensdag na mijn werk kijk ik altijd heel nieuwsgierig even in de brievenbus en dan zitten er onverwachts ineens een paar kaarten in! Heerlijk! Wat foto's betreft..het werkt echt niet mee de laatste tijd. Ben ik bijna klaar met uploaden, haakt die stomme PC af! Anyway, het is maar dat jullie weten dat ik het echt probeer! Ik doe mijn best!!

Nou jongens, dat was het voor nu weer..
Papa en mama, tot zondag!
Heel veel liefs en een dikke kus

• 16 Juni 2006 - 21:19

Stef:

Lieve sis!
    Oeh echt spannend dat jullie pap en mam kome! :D
    laat ze maar is zien waar je nu rond hangt daarzo
    Had al zo'n vermoede dat je t de afgelope weke zo druk had haha, ik keek telkens op de site enz. Maar steeds geen bericht ohoohw! Maar gelukkig is toch alles nog goed he;)
    T is al vakantie sis, de tijd gaat echt snel he vind je nie? :)
    Kus stefanie

• 17 Juni 2006 - 07:35

Boo:

Hey Inge, Ben blij dat je het nog steeds fijn hebt daar. M'n broertjes zijn allebei geslaagd en een ervan gaat volgend jaar naar de Avans in Breda. Ik heb nu ook zo'n eigen website gemaakt net als jou voor als ik naar Frankrijk ga. Ik hoop echt dat ik je nog zie en dat jij er bij bent als ik een afscheidsfeestje geef, maar Karen zegt dat ze zeker samen met jou langs gaat komen in Frankrijk!! Dikke kusss

• 17 Juni 2006 - 07:36

Boo:

En heel veel plezier met je ouders!! kusss

• 17 Juni 2006 - 14:00

Annechien:

Hey Inge, Heel veel plezier met je ouders morgen!
    Kus Annechien

• 17 Juni 2006 - 19:56

Moniek:

Haii lieve Inge,
    Leuk dat jullie pap en mam zondag komen :) en dat ook daar het WK zo gevolgd wordt. Hopen dat het twee kei leuke meiden zijn die komen, maar dat zal wel. Ik moet nog ff een kleine twee weekjes naar school en dan ga ik voordat we naar Rimini gaan, 12 dagen naar Samos met spap, smam en Suus. Nou veel plzier daar nog en ook samen met jullie pap en mam!
    Dikke kus, Mo!

• 17 Juni 2006 - 21:21

Marjo:

Ha die Inge,
    Ja het is bijna zover, pap en mam komen eraan, heel veel plezier met hun de komende tijd,laat ze maar de mooie dingen zien, groetjes weer, liefs Marjo

• 17 Juni 2006 - 23:52

Tante Net:

hoi Inge.Kei leuk dat je eric en ellen nog gebeld hebt voorhet trouwen.Het is echt een kei gave bruiloft geweest.Nou eindelijk komen je pa en ma eraan.wij wensen jullie een hele fijne tijd.geniet er maar van groetjes vanuit lieshout

• 18 Juni 2006 - 11:42

Christie:

Hoi Inge.
    Tussen de regels door is te lezen dat alles in rustiger vaarwater is. Gelukkig maar!!
    Vandaag zullen paps en mams arriveren. Geniet van de tijd samen.
    Heel veel groetjes en tot weer.

• 20 Juni 2006 - 08:39

Majan:

IngeL!!
    Zijn jullie paps en mams goed aangekomen? Laat ze maar eens heel Suriname zien :) Geniet dr van! xxxxxxxxxxx

• 20 Juni 2006 - 20:51

Elise:

Hallo Inge, groetjes uit Helmond ,ik hoop dat je pap en mam goed zijn aangekomen en dat jullie een fijne tijd hebben samen. Veel plezier.

• 21 Juni 2006 - 05:21

Kaat:

Hey meis, heel veel plezier de komende week, maar wat ik las was al erg positief, dus dat komt wel goed! Tot snel alweer!! Dikke kus

• 21 Juni 2006 - 07:24

Boo:

Hey Inge, Heel veel plezier met je ouders, maar dat zal wel goed komen!! Hoop dat ik je eind-augustus nog zie, voordat ik op stage ga!! Ik hoor het nog wel. kusss

• 21 Juni 2006 - 08:48

Daan:

Veel plezier met je ouders en ik hoop dat er een stel leuke meiden bij komen, waar je het goed mee kunt vinden.
    Groet
    Daan

• 21 Juni 2006 - 19:11

Christie:

Natuurlijk heb je geen tijd om nu achter de pc te kruipen. Ik was gewoon even benieuwd hoe je ouders de reis hebben gehad....en natuurlijk te weten te komen hoe blij je met hun komst bent.
    Geniet er samen van.Ik lees het t.z.t. wel eens!

• 22 Juni 2006 - 16:04

Len:

INGEEEEEEEEEE...Meen je niet!! Kan het niet geloven haha..Wat leuk dat je dit verhaaltje hebt geschreven. Ja jammer genoeg ben ik weg, ik mis je onwijs. De Gonggrijpstraat, casino, onze ferme mienes, te heerlijke avonden, Sweet Johny..:( Ja, ik baal er onwijs van. Ook Gilli belt bijna elke dag, zo lief. Heb Onno ook nog even gesproken op msn en hij miste de drukte zei die, dat het nu stil is in huis haha. Maar Inge, hoe is het met je ouders?? Zeker heerlijk dat ze er zijn. Als ik geld had, zou ik nog ff vakantie komen vieren, maar kan helaas niet nogmaals een ticket betalen. Ik ben trouwens nog niet in de Ketel geweestt, die was namelijk al 2 dagen dicht..laffe bar dancing! Maar was gister wel ferm uit in Breda en het was zoo gek om daar weer te zijn, veel bekende en echt niks niks niks veranderd. Inge, ik moet nu gaan,. want we gaan naar een musical en daarna lekker stappen in Utrecht. Morgen naar Roos en Mark. Ik bel je van de week hoor en doe een kus aan Tukke en sorry dat ik ze nog niet heb gebeld, maar ik was beetje met andere dingen bezig, maar dat hoort ze nog wel. He schat, geniet!!!!!
    Kus Kus en nog 1

• 24 Juni 2006 - 19:15

Myriam:

hoi,hoest daar met je ouders. Zijn ze al lekker bruin geworden en hebben jullie het fijn.Safaritocht al achter de rug. Nou, groetjes aan iedereen en geniet ervan

• 25 Juni 2006 - 17:00

Tante Net:

hoi Inge hoe is het daar.Hebben jullie al leuke dingen gedaan.We zijn erg benieuwd naar de verhalen.Nog kei veel plezier en groetjes aan pa en ma.Ik ga nu stoppen want er breekt een heftig onweer los.doei doei

• 25 Juni 2006 - 19:27

Annet, Moeder Marte:

Ha die Inge,
    Leuk dat papa en mama nu bij jou zijn. Ik had nog geprobeerd ze te bellen om ze heel erg veel plezier te wensen, maar helaas... ze waren al weg. Nou, bij deze dan! Geniet van 't bezoek en heel veel groetjes uit Beek en Donk

• 27 Juni 2006 - 19:24

Joes:

Hey Inge,

leuk om te horen dat jij het ook nog steeds naar je zin hebt! Hier thuis is alles een beetje stil geworden, dus het word weer tijd dat je terug gaat komen. Maar dat is een beetje egoistisch geproken... Hebben vorige week een leuke nieuwe huisgenoot voor je uitgezocht, maar daarvan heb je geloof ik al een foto ontvangen. Heel veel plezier nog verder in Paramaribo en de rest van Suriname.

Dikke kus, Joes

• 27 Juni 2006 - 19:47

Marjan Enadrie:

ben wel laat met met mailen maar had je adres niet ik hoop dat je geniet samen met je ouders. geef maar door dat alles goed is met A3.
    veel groetjes en geniet nog een poosje
    marjan en a3

• 29 Juni 2006 - 20:47

Gerti:

Hoi Inge, was je mailadres kwijt, eindelijk via via weer gekregen.Geniet nog een week van je ouders en ik ben benieuwd naar hun verhalen over jou en jullie vakantie. Doeixxxx

• 01 Juli 2006 - 16:55

Frank:

Hey inge,

Zo te lezen is alles goed aan het komen met je stage!!! hier gaat ook alles zijn gangetje. Ik ben ook weer beland in de zomervakantie en over 3 weken zit ik weer in het ''zonnige'' Spanje. Maar das maar 8 dagen, dat kan niet op tegen jou Suriname-reis :P

Maar veel succes nog en we houden de site in de gaten.

Groeten je neefje uit Bakel en familie...