Bezoek weer weg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu Bezoek weer weg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Inge Heijden - WaarBenJij.nu

Bezoek weer weg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

Papa en mama zijn inmiddels al weer in Holland. Het waren 2 super leuke weken, super bedankt voor alles!
Leuke tripjes gemaakt en heel veel gezien!
In eerste instantie wisten ze niet waar ze terecht waren gekomen, maar later konden ze wel begrijpen waarom ik het hier nu zo leuk heb!
Inmiddels ben ik bij de buurman (huisbaas) gaan wonen, omdat het huis te vol werd. Er zijn weer 2 nieuwe meiden bij en toen vroeg ie of ik bij hem wilde komen. Nou, daar had ik geen problemen mee! :)
Verder gaat het allemaal door hier, het is nu aftellen..over 8 weken ben ik weer in Nederland! Het gaat zo hard!
Later meer, ik moet nu weer gaan werken!

Brasa

  • 04 Juli 2006 - 14:14

    Angélique:

    Hey kipsaté!!
    Geniet nog maar volop van die weken...!!
    Hier is het nu ook wel warm maar doe mij maar switi sranan..
    Maaaaaaar over 8 weken drinken we lekker een kriekje!!!

    Tot dan.

  • 04 Juli 2006 - 15:33

    Majan:

    Oeee Inge.. nog flink genieten daar die weekjes! Wij beginnen hier wel vast met aftellen :) Fijn dat jullie pap en mams waren geweest!!!!

    xxxx

  • 04 Juli 2006 - 19:15

    Yf..:

    8 weken nog maar Ing! Wanneer kom je terug, nog steeds 2 september? Ik heb geboekt en ik vertrek 3 september dus dat wordt nog even op en neer crossen dan! Geniet ervan!
    Kus!

  • 04 Juli 2006 - 20:06

    Stef:

    oeh inge t einde komt al in zicht he ;)
    die tijd dat jullie paps en mams daar zijn geweest is ook snel gegaan he!
    Nou nog eve geniete he!:) en dan zien we je snel weer terug hier:D

  • 05 Juli 2006 - 16:30

    Ankie:

    Heeeee
    Hoest dan? hier goed.. alweer 1,5 week terug in NL.. het lijkt al veel langer! kan het niet geloven! Wil wel graag terug naar Switi Sranan.. ik mis het hoor! Nou maak er nog maar iets moois van en we meeten en mailen en msn'n vindt het allemaal goed! haha..

    Dikke kus Ankie

  • 07 Juli 2006 - 13:04

    Nelson:

    Hallo Inge,
    Gisteren heb je weer een mooie middagtripje gehad he.
    Een middagje zomaar een tripje naar Sabana Park met de aapjes en het zwart water. Wat een Suriname waar toch wel prettig kan wonen en werken man.

    Volhouden en dan geniet je wel van dat alles en nog wat.

    Tot de volgende keer dag, dag en doooiiii.....

  • 08 Juli 2006 - 10:53

    Kaat:

    ingepinge!! Geniet nog maar even, want die weken vliegen om! Niet dat ik dat zo erg vind hoor ;)
    Have fun! Kuss

  • 11 Juli 2006 - 09:32

    Mauwd:

    haaa inge!!!
    nog maar 8 weken???? das dan echt heeel snel gegaan!!
    ik had van lisanne gehoort dat jullie pap zun schoenen gejat waren whahaha, vreemde mensen daar zo :P
    nou geniet er nog van de laatste 2 maandjes en tot snel!!!!
    kus!

  • 11 Juli 2006 - 14:43

    Pieter (+rest Fam Kanters):

    Hey Inge fijn om te lezen dat alles nog goed gaat en het bezoek gezellig was. Hier in Nederland is het ook erg warm, puur vakantieweer. Geniet er van daar in Surimaribo en tot over 8 weken! Groetjes vanuit Bakel

  • 12 Juli 2006 - 16:04

    Moniek:

    Haaij lieve Ingl,
    Fijn dat het leuk was met jullie pap en mam. Ik geloof het goed ja dat de tijd daar zo snel gaat. Ik ben ingeloot om in maart 3 maanden naar Zuid- Afrika te gaan :d. Maar dat is natuurlijk niet zo lang als dat jij gaat. Nou, nog heel veel plezier daar en werk ze nog!
    Dikke kus Mo!

  • 13 Juli 2006 - 11:07

    Nicole:

    Hoi Lief nichtje,

    Het is alweer even geleden dat ik iets heb geschreven, maar uit mijn gedachten ben je zeker niet hoor! Ik kijk er eerlijk gezegd wel naar uit om weer lekker te kletsen en een hapje te gaan eten! Kortom, ben blij als ik je weer zie.

    Hier gaat alles verder prima. Over 3 weken heb ik eindelijk vakantie, ben er wel aan toe. Eerst lekker relaxen en 16 aug. ga ik samen met tiron 8 dagen naar turkie. lekker niks doen en genieten. Daar kijk ik pas echt naar uit!
    Verder eigenlijk geen spannend nieuws vanuit hier! Elke dag een beetje hetzelfde, werken, eten, slapen en weer werken! hahaha... en tussendoor nog een beetje zon meepikken.

    Meis, tot snel weer en een dikke x van ons!!

  • 13 Juli 2006 - 12:05

    Majan:

    Lieve IngeL!!!!!!
    Schijnt t zonnetje nog steeds in Surinameee? ;) Hihi.. wij vertrekken morgen naar rimini... dus je hoort even wat minder.. schrijf je weer zo gauw we trug zijn!! Denken aan je! Dikke zoennnn!!!!!

  • 15 Juli 2006 - 17:21

    Fam Van Beek:

    Hey Inge! Fijn om te horen dat het goed met je gaat. HOT NEWS: Marieke en Bernard hebben inmiddels een huis gekocht in Uden! En trots dat ze zijn! Verder gaat alles zijn gangetje hier... Groetjes van de Van Beekjes!

  • 17 Juli 2006 - 08:47

    Joosie:

    he inge, alles lekker? hier is de temperatuur inmiddels ook alweer de 30 graden gepasseerd.

    -X-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2006

Dit was het dan...

24 Augustus 2006

Laatste week!!!

07 Augustus 2006

Weekend Botopasi

31 Juli 2006

Brownsberg

24 Juli 2006

Top weekend achter de rug!
Inge
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 969
Totaal aantal bezoekers 23377

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: